January 10, 2012

Bad Luck :(

yesterday i lost my Sony w995 hp :( . geramnya actually tertinggal kat one of my rumah sewa

but bila i balik kat rumah tu asking abt the hp diorg cakap takde kat rumah tu. so sad bila

jumpa org yang tak amanah ni. i am very sure tat i left my hp thr.i mean tertinggal kat situ.

pasrah je la.. now tak tau nak beli wat hp, yea la kalau budget cukup rasa nak angkat

je Samsung galaxy note hehehehe. Tapi fuluss tak cukup lerr. so mayb i ambik samsung

galaxy ace jer la. function pun not bad at all.. android la katakan.




i suka juga samsung wave 3 but system guna Bada..amboii macam tau jer pasal system system ni.

both system pun ada pro and cons jugakan tapi rata2 i ask people opinion semua prefer android

system. well.. finally i decide to buy Samsung Galaxy W I8150




kalau bukan sebab my sony hilang surely tak terbeli la hp baru ni. apa apa pun syukur alhamdulillah

dgn rezeki Allah SWT. Anggap ni hadiah for myself. sebab sebelum ni hp semua gift dr org yang

menyayangi i ahaaks LOL.

0 comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio